• 8 september Vrijwilligersmiddag
  • 25 december Kerst ochtendconcert Rhederhof

Komende evenementen

Vrijwilligersmiddag

Zondag 8 september zetten we onze vrijwilligers, maar ook leden, donateurs en muziekvrienden in het zonnetje. Deze dag vol gezelligheid sluiten we traditiegetrouw af met een heerlijke barbecue van 'Partycentrum Ons Huis'. En tussendoor zullen wij onze jubilarissen huldigen.

8 september

15 september

Eindconcert Leerlingenorkest

We hebben het al vaker over het Leerlingenorkest Rheden gehad. Op 15 september houden zij hun eindconcert en is iedereen van harte uitgenodigd om te komen luisteren. Ook jeugdleden van het RFC spelen mee en laten horen met andere jeugdmuzikanten wat zij het afgelopen jaar hebben geleerd.

Meer informatie is te vinden via de Zoomerij.

Violenactie

Voor het tweede jaar op rij vindt weer de violenactie plaats. Deze actie vol kleurijke violen wordt opnieuw georganiseerd door carnavalsvereniging de Heiknuüters en het Rhedens Fanfare Corps.

Wilt u ook de verenigingen steunen? Bestellen kan via het formulier via de site hieronder.

27 & 28 september

16 november

Intocht Sinterklaas

Dit jaar zal de intocht iets anders worden voor de muzikanten van het Rhedens Fanfare Corps. Ditmaal zullen we echt onderdeel worden van de intocht, want wij mogen ons voegen bij de pieten van Sinterklaas.

Meer informatie volgt op een later tijdstip.

Najaarsconcert

Haal de neon-kleurige beenwarmers maar uit de kast, spuit je haar vol haarlak en maak je klaar voor een concert vol 80s en 90s muziek!

De muzikanten brengen je helemaal in de sferen vol popmuziek als dat van Celine Dion, Guus Meeuwis maar ook bekende deuntjes die niet meer uit je hoofd komen. Ook onze jeugdleden zullen meespelen tijdens dit concert!

Het concert vindt plaats in de Dorpskerk in Rheden en start om 15.30

Toegang is gratis